Egyéni konzultáció és állapotfelmérés

A Stúdiónkba érkező új vendégekkel egyéni konzultáció keretein belül állapotfelmérést végzünk, mozgásminta elemzést készítünk. Így kapunk információt tested jelenlegi állapotáról, céljaidról, egyéni sajátosságaidról. Ha már szültél akkor szintén fontos megismernünk várandósságod és szülésed körülményeit. A felmérés után javaslatot teszünk arra vonatkozóan, hogy melyik óra lenne számodra legalkalmasabb céljaid eléréséhez.

Mummy Tummy Training® : Regeneráció a szülést követően

A szétnyílt hasizom problémája egyre nagyobb figyelmet kap. A várandóság alatt a 35. héttől megfigyelhető a szövetek egymástól való távolodása, mely természetes folyamat. A várandósság és a baba érkezése átformálja egy nő testét és életét. Ezen változások egy része bizonyos esetekben természetes úton helyreáll. A szülést követő 6-12 hónap során természetes visszarendeződési folyamatok zajlanak az édesanya testében. 

A módszer többlépcsős, egyéni vagy kiscsoportos, szülés utáni regenerációs mozgásprogram, melynek elsődleges célja, hogy helyreállítsa és újra funkcionálissá tegye a terhesség során a légzésmintában, a medencefenék és a hasizmok működésében (egyébként törvényszerűen) bekövetkezett változásokat, helyreállítsa a mozgásmintákat, javítsa a testtartást, fejlessze a testtudatot és erősítse a teljes testet. 

A tréning komplex, regenerációs program, mely figyelembe veszi az anya egész testét ért változásokat. Alapja a légzőtorna, a gátizomzat tornája és a hasfal megnyúlt szöveteinek rekonstrukciója. A program végére megerősödik az izomfűző, javul a testtartás, a légzés hatékonyabb lesz, valamint a mindennapi életből vett mozgások hatékony kivitelezése is lehetővé válik..

A Mummy Tummy Training® a szülés után, a regenerációs időszakban ajánlott. Legjobb azonban, ha már várandósan elkezdjük és így megelőzhetjük az esetleges sérüléseket, illetve fenntarthatjuk az izomzat aktivitását a terhesség időszakában is. Illetve ha már jóval a szülést követően vagy, esetleg gyermeked már iskolás, akkor sincs veszve semmi, a regenerációt és a magadra figyelést soha nem késő elkezdeni.

Mummy Tummy Training® : egyéni foglalkozás

mummytummyegyeni-ora_m

Itt kifejezetten a szülés utáni regenerációra fókuszálva, egyéni foglalkozások keretében, egyedi igényeknek megfelelően kialakított edzésprogram segítségével történik a regeneráció.

Ilyen keretek között lehetséges a legnagyobb figyelem. Az egyéni órák során személyes figyelmet kapsz, és így lehetőséged van mélyebben megértened az általunk tanított technikát. Személyedre szabott gyakorlással azt biztonságosan és hatékonyan alkalmazni is tudod.

Bár a vidám csoportos óráknak is számos előnye van, elképzelhető, hogy néha egy kis nyugalomra, csendre vágysz a mindennapi elfoglaltságaidtól és kötelességeidtől távol. Az egyéni, 1:1 óráinkon erre van lehetőséged, befelé figyelni, magadban lenni, kitüntetett figyelmet kapni. Az óra baba-barát, gyermekkel is látogatható.

Mummy Tummy Training®: csoportos foglalkozás

A program, hasonlóan a Mummy Tummy Training® egyéni foglalkozásaihoz, a szülés utáni regenerációt helyezi fókuszba, annyi különbséggel, hogy kiscsoportos formában történik a regeneráció. Az alapok és elvek ugyanazok, az óra felépítése is hasonló, preventív és progresszív, ugyanakkor a csoportos óra dinamikai sajátosságának megfelelően kapcsolatteremtésre és másokkal való találkozásra is ad lehetőséget.
Kinek ajánljuk ezt a csoportos foglalkozást? Akiknek a várandósságot követően nincsenek nagyobb problémái, szeretnének újra lendületbe kerülni, ezzel együtt szeretnék újra integrálni a várandósság és szülés alatt igénybe vett izmaikat tudatosan, odafigyelve a testük jelzéseire, és akik örömmel töltik szabadidejüket csoportban.
A programhoz való csatlakozás előfeltétele minden esetben egy állapotfelmérés és egyéni konzultáció, valamint a módszer alapjainak elsajátítása.

Prenatal-moves: Kismama fitnesz kicsit másként – csoportos óra

Kifejezetten várandósság idejére összeállított, ugrálás nélküli, magas intenzitású, teljes testet megmozgató, erősítő óra, figyelembe véve a várandósság sajátosságait. Megerősíted az izmaidat, felkészíted a tested  a szülés kihívásaira, miközben megalapozzuk a várandósság utáni gyorsabb és hatékonyabb felépülésedet is. Gyere, és tanuld meg, hogy érdemes mozogni a várandósságod 9 hónapjában, minimalizálva ezzel az esetleges fájdalmakat és kellemetlenségeket.

Mom-moves: Funkcionális edzés kicsit másként – csoportos óra

Hogy mi az a mom-moves? Képzelj el egy innovatív „női tornát”, és adj hozzá egy optimális kihívást jelentő, ugyanakkor hihetetlenül hatékony edzést.

Az órák jellegét legjobban talán az integratív-preventív-funkcionális jelzőkkel tudnám neked leírni. Az óra tartalmaz pilates elemeket, funkcionális erősítő edzést, alacsony intenzitású intervallum tréninget, kardió jellegű mozgásokat, valamint core-fókuszú gyakorlatokat. Mindemellett nagy hangsúlyt fektetek a légzésedre, légzéstechnikádra.

Ugrálás nincs, de funkcionális mozgások (guggolás, kitörés, tolás, húzás, cipelés) annál inkább. Olyan technikákat sajátíthatsz el, melyekkel a mindennapok kihívásai kacagtató gyerekjátéknak tűnnek majd, legyen az emeletre cipelni babakocsit és gyereket egyszerre, négykézláb kúszva-mászva tölteni a fél napot a játszószőnyegen és onnan számtalanszor felegyenesedni, vagy éppen háromezer darab szétszóródott legót összeszedegetni.

Az órák vidámak, inspirálóak és kihívást jelentenek. Kiszakadni a mindennapi mókuskerékből, magad mögött hagyni a tennivalókat és kötelességeket, egy órán keresztül magadra figyelni, magaddal lenni, mindeközben jókat nevetni: feltölt, energetizál és vitalizál – ez az, amit az edzéseink által magaddal vihetsz.

A kiscsoportos jelleg biztosítja a megosztott figyelem lehetőségét és az edzésmódszer hatékonyságát.

Az órához való csatlakozás előtt a prevenció miatt egyéni konzultáció és állapotfelmérés szükséges, előre egyeztetett időpontban.

Urban Rowing System – Teljes testet átmozgató edzés evezéssel

Teljes testet átmozgató edzés evezéssel. Ha szeretnél koordináltan, biztonságosan mozogni, időhatékonyan és hatékonyan edzeni, akkor próbáld ki az URS edzést! Kiscsoportban edzhetsz, egyéni céljaid szerint kialakított saját edzéstervvel, folyamatos edzői figyelem mellett. Az URS órán kiaknázzuk az evezésben rejlő fantasztikus potenciált: lábaidat és felsőtestedet egyaránt arányosan fejlesztő, erősítő mozgás, mely kíméli az ízületeidet (térdproblémák esetén kifejezetten jó opció), szalagjaidat. Az evezést olyan alapvető funkcionális mozgásmintákkal, mozdulatsorokkal egészítjük ki, melyeknek a mindennapok során hatványozottan hasznát veheted. 

További szuper hír: ha nincsen speciális egyéni egészségügyi akadálya, az evezést bátran gyakorolhatod terhességed 9 hónapja alatt is fittséged megőrzéséért, illetve az szülés utáni rehabilitáció időszakában is javadra válhat.  Magyarországon egyedülálló, jól felépített edzés, heti-havi-éves edzésprogrammal, folyamatos edzői mentorálással, visszajelzéssel. Tervezz hosszútávra, edz fenntartható módon!  Élj vele, éld át, egy életen át!