Mozgás

Korrekciós és funkcionális gyakorlatokkal erősítjük a tested.

Prevenció + regeneráció és gyógyulás segítése a gyakran, várandóssággal és szülés utáni időszakkal kapcsolatosan, jelentkező problémák tekintetében.

Sok nő tapasztalja magán a rectus diastasis (szétnyílt hasizom), gátizom egyensúlytalanság, inkontinencia, és egyéb kellemetlen fájdalmak és nehézségek tüneteit.

Fokozatosan felépített, egyre nehezedő mozgásprogrammal építjük újra a funkciókat szülést követően, császármetszés és gátmetszés után, szétnyílt hasizom és vizeletcsepegés esetén, alkalmazva a korrekciós gyakorlatok alapelveit. Minden találkozás során figyelembe vesszük a speciális, egyedi igényeket és így kevesebb fájdalommal és nagyobb lelki nyugalommal távozhatsz az edzések után.

Akár a gyerekeid után szaladsz egész nap, vagy a szülésedre készülsz a Mindful Move Módszere úgy épül fel, hogy erőt és kitartást építsen azon izmaidba, melyekre egy anyának szüksége van.

Tudom, hogy néha nehéz, elbizonytalanító lehet kiigazodni az információ sűrű rengetegében a várandós és a szülés utáni mozgás tekintetében. Aggódhatsz azon, hogy a mozgással nehogy árts a babának, vagy magadnak. Ha az orvosod engedi a mozgást számodra indulhatunk is. A gyakorlatösszeállításnál mindig szem előtt tartjuk a Te és babád egészségét egyaránt a bemelegítéstől a levezetésig.

Babahordozó cipelése vagy tipegő kisgyermeked felemelése például olyan mozdulatok, melyeket egy gyakorló anya napi szinten megcsinál. Minden edzésbe beleépítjük azokat a mindennapi mozgásmintákat melyek nagy átfedést mutatnak a mindennapi tevékenységeiddel, és így erősödsz célzottan és tudatosan. Mindamellett, hogy a mindennapi mozgásimintáidat gyakoroljuk visszavezetlek oda, ahova szeretnéd, ahhoz a mozgásformához, amire vágysz. Legyen ez egy félmaratoni felkészülés, vagy a kedvenc magas intenzitású mozgásod. Megértem, hogy a gyermek születése után sokan szeretnének visszatérni magas intenzitású edzésekhez. Én felkészítem a tested, tanítalak, elsajátítod az alapokat, és biztonsággal, sérülés és állapotromlás nélkül, sőt erősebben és hatékonyabban fogsz tudni visszatérni ahhoz a mozgáshoz, amit a várandósságod kezdetén úgy érezted meg kell szakítanod.