Életmód

Tudom, hogy az anyaság minden csodájával és szépségével együtt kimerítő tud lenni. A rendszertelen napok, az alvás elégtelenség, fáradtság, szorongás, az élet minden területének megváltozása számos akadályt gördít elénk, legfőképp a kezdeti hónapokban. Az ezzel kapcsolatos gondolataidat, érzéseidet és kérdéseidet érintjük a találkozók során, ha igényed van rá. Minden óra terve úgy áll össze, hogy a stressz szintedet csökkenti és endorfinok szabadulnak fel, ez szintén segít a nehéz helyzetekkel való megküzdésben. Tetterősnek érzed majd magad, készen a rád váró következő kihívásra.

Arra biztatlak, hogy ne fogadj el tévhiteket a testeddel a kapcsolatban. Azért, mert valami gyakori, még nem jelenti azt, hogy normális is. „Ez már csak így van, ha gyermeked született” közhely már ódivatú. Nem kell elfogadnod, hogy akaratlan vizeletcsepegésed van minden tüsszentésnél, vagy hogy derékfájással, medencetáji fájdalommal létezel. A találkozók során tanítalak is arról, hogy a folyamatosan változó testeden mi az, amit tudatosan, korrekciós és funkcionális gyakorlatokkal, meggyógyíthatsz, vagy fejleszthetsz. Megismered a tested működését és fejlődik a testtudatod is.

Különböző légzőgyakorlatokkal tartjuk aktívan tested központját, mely a legnagyobb terhelésnek van kitéve várandósság és szülés során. Légzőgyakorlatokkal erősítjük a hasizmaidat, belülről kifelé, tudatosan, aprólékosan, sok-sok gyakorlással. A módszer elsajátítása után azt fogod érezni, hogy újra Te kontrollálod a tested, ráérzel, hogy olyan triviális dolog, mint a légzés, mely tulajdonképpen egy napi 20-22000x elvégzett mozgás, mekkora erővel bír, és milyen hatékony tud lenni.

Használjuk a rekeszizmod, megtanulunk úgy lélegezni, mint a gyermekek. Légzést használjuk arra, hogy a stresszt elűzzük, megnyugodjunk és pihenjünk.

Kitérünk olyan életmódbeli kérdésekre, mint az alvás, napi rutin gyakorlási praktikák, hidratáció, szülés utáni hangulatváltozások kezelése.